Komt u genieten?
Reserveer nu

Wilt u een dag volledig ontspannen? Reserveer nu

Veelgestelde vragen

1. Wat is het verschil tussen een basis en een luxe pakket?
Het basispakket is exclusief een High Tea in de loungeruimte en exclusief de badset (handdoeken, badjassen en slippers).

Bij een basispakket is het mogelijk om alsnog spullen te huren bij aankomst, of u neemt deze zelf mee. De huurprijs voor de badset bedraagt € 12,- p.p.

Het luxepakket is inclusief een High Tea in de loungeruimte én de huur van de badset (handdoeken, badjassen en slippers).

Beide pakketten zijn inclusief het gebruik van bad- en doucheproducten en föhn.
Ook is het bij beide pakketten mogelijk om consumpties bij te bestellen.

2. Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?
Het gebruik van badjas, handdoeken en slippers is verplicht.
U bent vrij om uw eigen badset mee te nemen of kunt dit ter plaatse bij ons huren (huurprijs € 12,- p.p.).

3. Ik moet mijn reservering cancelen. Krijg ik mijn geld terug?
Wanneer u minimaal 48 uur van te voren uw reservering annuleert, krijgt u uw aanbetaling z.s.m. terug.
Annuleert u uw reservering binnen de 48 uur, dan zijn wij genoodzaakt de 50% aanbetaling in rekening te brengen.

4. Kunnen wij eten en drinken in de spa zelf?
Hiervoor is er mogelijkheid in de loungeruimte.
Ook in de jacuzzi is de mogelijkheid tot het nuttigen van eten en drinken. Echter niet in de sauna of stoomcabine.
U kunt iets bestellen van de beschikbare menukaart in de loungeruimte.

5. Ik wil graag vaker gebruik maken van de spa. Kan ik een abonnement of rittenkaart aanschaffen?
Dat is inderdaad mogelijk! Wij verwijzen u graag naar onze informatieve pagina Spa Giftcard

6. Ik heb een kortingsbon/giftcard maar kan deze online niet indienen. Wat nu?
Met een kortingsbon of giftcard is het enkel mogelijk om telefonisch de afspraak in te plannen.
Vermeld bij de boeking de desbetreffende korting en code en neem de kortingsbon/giftcard mee naar uw afspraak.

Zonder aantoning van de kortingsbon/giftcard kunnen wij de korting helaas niet in rekening brengen.

7. Wat is de minimale toegangsleeftijd?
De minimale toegangsleeftijd is 16 jaar.

Ook baby’s mogen niet mee naar de spa, omdat zij hun eigen lichaamstemperatuur nog onvoldoende kunnen regelen.

8. Welk telefoonnummer moet ik gebruiken om bij Spa 1001 te boeken?
U kunt het beste online reserveren om direct uw datum vast te leggen.
Mocht u de voorkeur geven aan telefonisch reserveren, dan kan dat via onze reserveringslijn:

020 – 334 57 95 van 10:00 uur tot 23:00 uur.

9. Kunnen wij de auto bij Spa 1001 parkeren?
In de omgeving kunt u uw auto gratis parkeren.

Mocht u voor de deur geen parkeerplaats vinden, dan kunt u in de verdere omgeving ook gratis parkeren.

10. Wat zijn de openingstijden van de spa?
Spa 1001 is van maandag t/m zondag telefonisch bereikbaar van 10:00 tot 23:00 uur.

Er zijn 4 tijdopties voor de arrangementen van 2,5 uur:
10:00 uur – 12:30 uur
13:30 uur – 16:00 uur
17:00 uur – 19:30 uur
20:30 uur – 23:00 uur

Er zijn 3 tijdopties voor de arrangementen van 5 uur:
10:00 uur – 15:00 uur
13:30 uur – 18:30 uur
17:00 uur – 22:00 uur

11. Hoe weet ik zeker dat er in de spa geen gebruik wordt gemaakt van camera’s?
Spa 1001 garandeert uw privacy te waarborgen. Mocht dit voor u niet voldoende zijn, dan is het eventueel mogelijk om aan de balie een verklaring aan te vragen. Hierin wordt aangegeven dat de sparuimte voor privégebruik is en dat dit gebruik niet vastgelegd zal worden door middel van (video)beelden.